Jeśli pracodawca chce mieć wykształconą kadrę, która na bieżąco uzupełnia swoją wiedzę, musi zainwestować w kursy doszkalające. Zmiany w ustawodawstwie, nowe praktyki sprzedażowe i marketingowe sprawiają, że firmy muszą zapewniać pracownikom szkolenia biznesowe na coraz wyższym poziomie. Nie ma w zasadzie określonej liczby kursów, jakie dany pracownik powinien odbyć. Powinno być ich na tyle dużo, aby miał on odpowiednie narzędzia do swojej codziennej pracy. Niekiedy, są stanowiska wymagające uaktualnienia wiedzy raz w roku, inne wymagają, aby szkolenia biznesowe odbywać częściej. Nie powinno zapominać się o pracownikach niższego szczebla, o których często przedsiębiorcy nie pamiętają. Również oni powinni ćwiczyć swoje umiejętności i również dla nich w rocznym budżecie powinny zostać zarezerwowane środki na różnego rodzaju szkolenia biznesowe. Nawet jeśli osoba pracuje w biurze obsługi klienta, musi przejść szkolenie z zakresu postępowania z klientem w rozmowie czy poznać procedurę odbioru reklamacji.